Paralı yüksek lisans yapıyorum, yıllık 4.2 k para ödüyorum, hayırlısıyla bi bedelli çıksaydı
28
●4.890
Aslında korkmak değilde benim derdim İzmir'den ve sevdiklerimden ayrı kalmak.
Çünkü burda sevdiğim insanlar var. Ztn bu konuda bıraz duygusallık var bende. Ayrı kalmak ıstemıyorum burdan. O yuzden hemen bitsin istiyorum.