Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müdür sen niye bu kadar korkuyorsun
Nasıl korkmayalım yahu Aslında korkmak değilde benim derdim İzmir'den ve sevdiklerimden ayrı kalmak.

snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
subay olmaya o kadar da olumsuz bakma derim. en fazla 3 ay sıkıntı çekersin. ben 4 ay günde 8 saat nöbet + iştimalar komple + merasim takımı vs alayı ile uğrasırken uzun dönem yapanlar aksam 5 oldu mu evine gidiyodu iyi parada kazanırsın tavsiye edeirm
Valla çok guzel o sistemde ama 1 yıl bana koyabilir Çünkü burda sevdiğim insanlar var. Ztn bu konuda bıraz duygusallık var bende. Ayrı kalmak ıstemıyorum burdan. O yuzden hemen bitsin istiyorum.