yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitmemek için elimden gelen herşeyi yapıyorum ben Paralı yüksek lisans yapıyorum, yıllık 4.2 k para ödüyorum, hayırlısıyla bi bedelli çıksaydı
Zengin adamın hali başka tabi