Konu
Kasim'da askerlik nasildir?
01-07-2014, 14:17:35
#7
Maharaja
Tertip olarak 1. 2. 3. 4. bı farkı yok sanıyorum?
Tesekkurler yorumlar ıcın. Bu hafta ıcı basvuracagım hayırlısıyla insallah. Kasımda gıtsek 6 ay sonra mayısta gelrıız ınsallah. Uzun donecıkarsa ayvayı yedık ztn