Tertip olarak 1. 2. 3. 4. bı farkı yok sanıyorum?
Tesekkurler yorumlar ıcın. Bu hafta ıcı basvuracagım hayırlısıyla insallah. Kasımda gıtsek 6 ay sonra mayısta gelrıız ınsallah. Uzun donecıkarsa ayvayı yedık ztn
subay olmaya o kadar da olumsuz bakma derim. en fazla 3 ay sıkıntı çekersin. ben 4 ay günde 8 saat nöbet + iştimalar komple + merasim takımı vs alayı ile uğrasırken uzun dönem yapanlar aksam 5 oldu mu evine gidiyodu

iyi parada kazanırsın tavsiye edeirm