windows 8 Neden yüklemeliyim ?
32
●1.691
- 11-02-2014, 10:13:19Aklımda bir çok soru vardı windows 7'den 8'e geçerken neyseki yeni leptop aldım o bilgisayarda 8 kuruluydu neyse ki kullanmaya başladım herşey süper gidiyordu taa ki 8.1 güncellemesi yapana kadar güncellemeyi yaptım milattan önce kullandığı mail adresimin şifresini soruyor bilgisayarı açarken insanları hotmaillerine teşvik etmeye çalışmışlar gibi geldi bana performans açısından gayet güzel windows 7 den daha iyi bence diye düşünüyorum.
- 11-02-2014, 10:33:50Hotmail'i Windows kullanarak teşvik etmeye ihtiyaçları olduğunu sanmıyorum.xemreg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay şu ki, bir mail hesabıyla herhangi bir Windows 8 işletim sistemine nereden erişirseniz erişin, tüm ayarlarınız diğer bilgisayarla senkronizasyon ediliyor, eşleştiriliyor. Böylece tekrar tekrar ayar yapmanıza, masaüstü düzenlerini yeniden yapılandırmanıza vs. gerek kalmıyor. Mail hesabı olarak ta gidip başka servislerini kullandıracaklarına kendi servislerini kullandırmaları normal değil mi? 8)
Tabi zorla mail hesabı ile kullanmanıza lüzum yok. Yerel hesaba çevirip, yerel hesap olarak normal şifreyle kullanmanıza olanak sağlanıyor. - 11-02-2014, 10:36:12Güncellemeyi bitirmeden önce konu hakkında seçenek koysalardı daha iyi olurdu. Benimle birlikte bir çok arkadaşım sıkıntı yaşadı neyse ki kimse unutmamış şifresiniPlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2014, 10:42:30Haklılık payınız var. Herkes mail hesaplarını aktif olarak kullanmıyor. Böyle bir durum başına geleceğini düşünmediği için de kullanmadığı bir hesapla giriş yapılıp daha sonra da unutuluyor.xemreg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Microsoft diyor ki gelin online olun, artık hangi devirdesiniz? Normal postalar yerine artık elektronik posta kullanılan bir devirdeyiz, siz de artık bir hesapla işlerinizi kolaylaştırın mesajı veriyor sanki. Ama önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi, alışkanlıklar çok zor değiştiriliyor. Biraz eleştirilere maruz kalacaklar. Ama ilerideki gelişmeler için buna göz yumacaklar gibi.
Ayrıca kurulum yaparken de yerel hesap kullanımına izin yine veriliyor. Sadece dikkat etmek gerek biraz kurarken. - 11-02-2014, 12:01:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tek tuş ile format atabiliyorsunuz, (itiraf edeyim yanlışlıkla hyper-v kurdum.format atmam lazım oldu. format atmakta ilk başta çok feci zorlandım, electroworld'e gittim adam F8e basılı tutarak açın dedi. Ben utançtan yerin dibine girdim
)
Daha ne olsun...
- 11-02-2014, 12:13:56Restore ve yeniden kurulumlar için sağladığı destek mükemmel. En sevdiğim favori özelliklerinden.WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)