• 10-02-2014, 00:56:59
    #10
    İlk başta bende ısınamadım başlat çubuğu yok metro falan..
    Windows 8 starter programı yüklüyosunuz klasik başlat menüsüne dönüşüyor.Şu ana dek bi sıkıntı yaşamadım ancak performans açısından oldukça güzel tavsiye ederim...
  • 10-02-2014, 09:46:01
    #11
    win8 rezaletin daniskasıdır bana kalırsa. Laptopta vardı. İnsanı bilgisayardan soğutur cinsten.
  • 10-02-2014, 09:56:25
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    akıllı telefon kullanıyorsan windows 8i uygulamaları ile kullanırsan zevkli
  • 10-02-2014, 10:19:02
    #13
    windows 8 pişmanlıktır bir iş için zoraki bir pcye kurulum yaptım çirkin leş gibi afedersin eşşek kadar masaüstü bilgisayarını şebeğe çevirmiş ufacık tabletteymişsin hissi veren yüz yılın rezil işletim sistemi windows 98 kullanmayı yeğlerim. en azından basit.
  • 10-02-2014, 10:42:22
    #14
    Windows 7 gelmiş geçmiş en iyi Microsoft ürünüdür. Bence kullanmaya devam edin çünkü Windows 8'in tasarım mantığı daha çok dokunmatik ekran teknolojisi üzerine yoğunlaşmış. Hem performans hem de arayüz olarak canınızı sıkabilir. Program uyumluluğu gibi konularla ilgili olarak, 2015'ten önce kesin geçiş asla yapılmamalı. Bu tarihten sonra sorun yaşanmayacak. Zaten şuan öyle çok büyük problemler yaşatmıyor.

    Ayrıca Windows 7'den olduğu gibi 8'e geçiş yapabiliyorsunuz, 0 kayıp ile. Yüklü programlarınız da dahil buna ancak ilk başta cazip gibi dursa da inanın büyük hata.
  • 10-02-2014, 12:45:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bilgisayarın 5 saniyede açılsın istiyorsan yükle ben her yüklediğim bilgisayarda açılma hızı win8 üzerinde çok hızlı
  • 10-02-2014, 12:48:43
    #16
    dostum ben önde gelen bilgisayar firmalarından birinde bilgi-işlem personeliyim. 2 günde bir şikayet geliyor. Yükleme
  • 10-02-2014, 12:54:43
    #17
    Bence çok güzel. Tabi ama herkese farklı gelebilir.
  • 10-02-2014, 13:01:04
    #18
    Hemen kurmalısın çünkü bilgisayarın sürekli çok hızlı açılcak ve özellikle harddisk çok hızlı, kasma vs yok win7 gibi. Win 8.1 için konuşuyorum