İlk başta bende ısınamadım başlat çubuğu yok metro falan..
Windows 8 starter programı yüklüyosunuz klasik başlat menüsüne dönüşüyor.Şu ana dek bi sıkıntı yaşamadım ancak performans açısından oldukça güzel tavsiye ederim...
windows 8 Neden yüklemeliyim ?
32
●1.691
- 10-02-2014, 10:42:22Windows 7 gelmiş geçmiş en iyi Microsoft ürünüdür. Bence kullanmaya devam edin çünkü Windows 8'in tasarım mantığı daha çok dokunmatik ekran teknolojisi üzerine yoğunlaşmış. Hem performans hem de arayüz olarak canınızı sıkabilir. Program uyumluluğu gibi konularla ilgili olarak, 2015'ten önce kesin geçiş asla yapılmamalı. Bu tarihten sonra sorun yaşanmayacak. Zaten şuan öyle çok büyük problemler yaşatmıyor.
Ayrıca Windows 7'den olduğu gibi 8'e geçiş yapabiliyorsunuz, 0 kayıp ile. Yüklü programlarınız da dahil buna ancak ilk başta cazip gibi dursa da inanın büyük hata.