Batuhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
windows 8 Neden yüklemeliyim ?
32
●1.691
- 10-02-2014, 14:19:53Windows 8 performans ve kararlılıkta gayet mükemmel bir işletim sistemidir. Kullanamayan arkadaşlar daha önceki sürümlere alışkın olduğundan zorluk çekmektedirler. Aynen 98'den XP geçildiğinde olduğu gibi, XP'den Windows 7'ye geçerken de aynı yorumlar aynı şikayetler vardı. Ama şimdi herkes Windows 7'yi önermekte. Tabi yeni olduğu için ufak tefek uyumsuzluklar yaşanması muhtemel ama bilgisayar / web / tasarım işleri yaptığımız için fazlaca program kullanmakta olduğumuz halde uyumsuzluk yaşadığımız bir program yok diyebilirim.
Yeniliklerden hoşlanmıyorsanız, yenilikler size zor geliyorsa, alışkanlıklarınızdan kolay vazgeçemiyorsanız, en küçük sorunda stres yapıyor moraliniz bozuluyorsa ve bu yüzden eski sisteme dönmek isteyecekseniz 7'de kalın.
Yeniliklere açıksanız, alışkanlıklarınızı değiştirmekte sorun yaşamıyorsanız, performans istiyorsanız, kalite istiyorsanız, rahatlık istiyorsanız, değişiklikler size sorun oluşturmuyorsa hemen 8'e geçin ve düşünmeyin gerisini.
Konu açtığınız için aklımda sanki ilk seçenek sizin için uygun gibi geliyor ama belki de çok sorun olup olmadığını merak ettiğinizden de açmış olabilirsiniz konuyu.
Seçim sizin. - 11-02-2014, 02:15:38İşte canlı bir örnek 8)denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce alışkanlıkları değiştirmek zor geliyor. Eski alışkanlıklarına geri dönüyor. Sonrasında performans, kalite ve gelişmişliğin tadını eskiye döndüğünde alamıyor. Alışkanlıklarına aldırmayıp yeniliklerin getirisinin farkına varıyor ve doğru seçimi yapıyor 8)
Yaşadığınızı bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
Sanki Microsoft yetkilisi gibi hissettim kendimi bir an 8) - 11-02-2014, 04:19:48Üyeliği durdurulduWindows 8.1 lisansım olduğu halde windows 7 kullanıyorum...
Hesap edin yani...
Valla kim ne derse desin win8 gerçekten başarılı ve hızlı. Her şeyede uyumlu. Bnde bi sıkıntı çıkarmadı en azından (: