win8 i 1 ay kadar kullanıp win7 ye geçtim. Aman Alahım bu kadar mı yavaş gelir win7. Bayıldım açılana kadar

Valla kim ne derse desin win8 gerçekten başarılı ve hızlı. Her şeyede uyumlu. Bnde bi sıkıntı çıkarmadı en azından (:
İşte canlı bir örnek 8)
Önce alışkanlıkları değiştirmek zor geliyor. Eski alışkanlıklarına geri dönüyor. Sonrasında performans, kalite ve gelişmişliğin tadını eskiye döndüğünde alamıyor. Alışkanlıklarına aldırmayıp yeniliklerin getirisinin farkına varıyor ve doğru seçimi yapıyor 8)
Yaşadığınızı bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
Sanki Microsoft yetkilisi gibi hissettim kendimi bir an 8)