Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler netbooklar için tavsiye ettiğiniz işletim sistemi nedir? Win7 var şu an pek memnun değilim.
Ubuntunun netbooklar için sürümü mevcut. Alışabilirseniz çok hoş bence ubuntu. Tavsiye ederim.