win8 i 1 ay kadar kullanıp win7 ye geçtim. Aman Alahım bu kadar mı yavaş gelir win7. Bayıldım açılana kadar Valla kim ne derse desin win8 gerçekten başarılı ve hızlı. Her şeyede uyumlu. Bnde bi sıkıntı çıkarmadı en azından (: