windows 8 pişmanlıktır bir iş için zoraki bir pcye kurulum yaptım çirkin leş gibi afedersin eşşek kadar masaüstü bilgisayarını şebeğe çevirmiş ufacık tabletteymişsin hissi veren yüz yılın rezil işletim sistemi windows 98 kullanmayı yeğlerim. en azından basit.