Konu
windows 8 Neden yüklemeliyim ?
10-02-2014, 00:56:59
#10
Cuslaw
İlk başta bende ısınamadım başlat çubuğu yok metro falan..
Windows 8 starter programı yüklüyosunuz klasik başlat menüsüne dönüşüyor.Şu ana dek bi sıkıntı yaşamadım ancak performans açısından oldukça güzel tavsiye ederim...