İlk başta bende ısınamadım başlat çubuğu yok metro falan..
Windows 8 starter programı yüklüyosunuz klasik başlat menüsüne dönüşüyor.Şu ana dek bi sıkıntı yaşamadım ancak performans açısından oldukça güzel tavsiye ederim...