Aklımda bir çok soru vardı windows 7'den 8'e geçerken neyseki yeni leptop aldım o bilgisayarda 8 kuruluydu neyse ki kullanmaya başladım herşey süper gidiyordu taa ki 8.1 güncellemesi yapana kadar güncellemeyi yaptım milattan önce kullandığı mail adresimin şifresini soruyor bilgisayarı açarken insanları hotmaillerine teşvik etmeye çalışmışlar gibi geldi bana performans açısından gayet güzel windows 7 den daha iyi bence diye düşünüyorum.