WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tuş ile format atabiliyorsunuz, (itiraf edeyim yanlışlıkla hyper-v kurdum.format atmam lazım oldu. format atmakta ilk başta çok feci zorlandım, electroworld'e gittim adam F8e basılı tutarak açın dedi. Ben utançtan yerin dibine girdim )
Daha ne olsun...
Restore ve yeniden kurulumlar için sağladığı destek mükemmel. En sevdiğim favori özelliklerinden.