Hotmail'i Windows kullanarak teşvik etmeye ihtiyaçları olduğunu sanmıyorum.
Olay şu ki, bir mail hesabıyla herhangi bir Windows 8 işletim sistemine nereden erişirseniz erişin, tüm ayarlarınız diğer bilgisayarla senkronizasyon ediliyor, eşleştiriliyor. Böylece tekrar tekrar ayar yapmanıza, masaüstü düzenlerini yeniden yapılandırmanıza vs. gerek kalmıyor. Mail hesabı olarak ta gidip başka servislerini kullandıracaklarına kendi servislerini kullandırmaları normal değil mi? 8)
Tabi zorla mail hesabı ile kullanmanıza lüzum yok. Yerel hesaba çevirip, yerel hesap olarak normal şifreyle kullanmanıza olanak sağlanıyor.
Güncellemeyi bitirmeden önce konu hakkında seçenek koysalardı daha iyi olurdu. Benimle birlikte bir çok arkadaşım sıkıntı yaşadı neyse ki kimse unutmamış şifresini