xemreg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımda bir çok soru vardı windows 7'den 8'e geçerken neyseki yeni leptop aldım o bilgisayarda 8 kuruluydu neyse ki kullanmaya başladım herşey süper gidiyordu taa ki 8.1 güncellemesi yapana kadar güncellemeyi yaptım milattan önce kullandığı mail adresimin şifresini soruyor bilgisayarı açarken insanları hotmaillerine teşvik etmeye çalışmışlar gibi geldi bana performans açısından gayet güzel windows 7 den daha iyi bence diye düşünüyorum.
Hotmail'i Windows kullanarak teşvik etmeye ihtiyaçları olduğunu sanmıyorum.

Olay şu ki, bir mail hesabıyla herhangi bir Windows 8 işletim sistemine nereden erişirseniz erişin, tüm ayarlarınız diğer bilgisayarla senkronizasyon ediliyor, eşleştiriliyor. Böylece tekrar tekrar ayar yapmanıza, masaüstü düzenlerini yeniden yapılandırmanıza vs. gerek kalmıyor. Mail hesabı olarak ta gidip başka servislerini kullandıracaklarına kendi servislerini kullandırmaları normal değil mi? 8)

Tabi zorla mail hesabı ile kullanmanıza lüzum yok. Yerel hesaba çevirip, yerel hesap olarak normal şifreyle kullanmanıza olanak sağlanıyor.