xemreg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncellemeyi bitirmeden önce konu hakkında seçenek koysalardı daha iyi olurdu. Benimle birlikte bir çok arkadaşım sıkıntı yaşadı neyse ki kimse unutmamış şifresini
Haklılık payınız var. Herkes mail hesaplarını aktif olarak kullanmıyor. Böyle bir durum başına geleceğini düşünmediği için de kullanmadığı bir hesapla giriş yapılıp daha sonra da unutuluyor.

Microsoft diyor ki gelin online olun, artık hangi devirdesiniz? Normal postalar yerine artık elektronik posta kullanılan bir devirdeyiz, siz de artık bir hesapla işlerinizi kolaylaştırın mesajı veriyor sanki. Ama önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi, alışkanlıklar çok zor değiştiriliyor. Biraz eleştirilere maruz kalacaklar. Ama ilerideki gelişmeler için buna göz yumacaklar gibi.

Ayrıca kurulum yaparken de yerel hesap kullanımına izin yine veriliyor. Sadece dikkat etmek gerek biraz kurarken.