• 11-09-2010, 16:32:00
    #46
    msn ekledim
  • 11-09-2010, 19:16:29
    #47
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum dün gece bir sorun çözülecekti. msn den de cevap atmadın geceden beri bugün saat 1 de r10 a girmişsin yine cevap atmamışsın.

    en azından cevap atsaydın be dostum...
    cevap verildi.

    Satışlar devam ediyor.

    75 TL irtibat için onurkan@onurkan.net MSN ekleyiniz.
  • 11-09-2010, 19:52:30
    #48
    msnden ulasamıyorum size burdan sormak istiyorum elimde ogame sitesi var şuanda open üyelerin bilgileri vs. gitmeme gibi olanağı varmıdır ?
  • 11-09-2010, 21:00:20
    #49
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnden ulasamıyorum size burdan sormak istiyorum elimde ogame sitesi var şuanda open üyelerin bilgileri vs. gitmeme gibi olanağı varmıdır ?
    tabiki uyelerinizi aktarip bu versiyon uzerinden devam edebilirsiniz
  • 12-09-2010, 00:47:37
    #50
    kendisi domainimi yollamadan beni msn den engelledi birazdan da scriptteki hata ve eksikleri yazacağım. saygılar.
  • 12-09-2010, 00:48:51
    #51
    script ve domain almıştım...


    scriptteki hataları yapmadan beni engelledi ve domainim şuan kendisinde... cevap bekliyorum. detayları yazacağım.



    resimler:







  • 12-09-2010, 00:56:48
    #52
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    script ve domain almıştım...


    scriptteki hataları yapmadan beni engelledi ve domainim şuan kendisinde... cevap bekliyorum. detayları yazacağım.

    Dün bana bazı sorunlar olduğunu ilettin sorunların düzeltildi bugün gelmişsin para iadesi istiyorsun. Scripti istediğin FTP ye atımışız kodları paylaşmışız sen gelip parayı geri öde diyorsun sen kime ne diyorsan yaz sana sadece güler..


    Sen hizmeti al sonra beyenmedim geri al de ben konu açarken beyenmeyenlere geri iade yapıyorz gibi bir garanti vermedim ++ demoları göstererek verdim.
  • 12-09-2010, 01:00:03
    #53
    bekle dostum resimleri ekledim.


    sen bana dün gece hallolucak dedin ve temada en az 10 tane eksik var.


    şimdi o kayıtları alıyorum... şikayet konun hazır.


    100 lira için benim bu kadar vaktimi çaldın şu bayram gününde haram zıkkım olsun sana.

    domain işinide ayrıca açıklarsın ?

    domainim nerede dostum ?
  • 12-09-2010, 01:04:53
    #54
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekle dostum resimleri ekledim.


    sen bana dün gece hallolucak dedin ve temada en az 10 tane eksik var.


    şimdi o kayıtları alıyorum... şikayet konun hazır.


    100 lira için benim bu kadar vaktimi çaldın şu bayram gününde haram zıkkım olsun sana.

    domain işinide ayrıca açıklarsın ?

    domainim nerede dostum ?
    Sen çakalsan ben kurtum kardeş.. bu oyunLar bana sökmez scripti al sorun var de sorun morun yok logları tamamen gönder burda asıp çizip yalanlar çevirme scripti verip para iadesi yaptığımı hiçbi yerde sölemedim istediğin kadar yaz çiz sen burda sana kolay gelsin.. Domain senin nameserverlarında sana ne demiştim godaddy den hesap aç al domaini senin için sorun domain değil sorun çakallık olsun vakit geçsin kolay gelsin