bekle dostum

resimleri ekledim.
sen bana dün gece hallolucak dedin ve temada en az 10 tane eksik var.
şimdi o kayıtları alıyorum... şikayet konun hazır.
100 lira için benim bu kadar vaktimi çaldın şu bayram gününde haram zıkkım olsun sana.
domain işinide ayrıca açıklarsın ?
domainim nerede dostum ?
Sen çakalsan ben kurtum kardeş.. bu oyunLar bana sökmez scripti al sorun var de sorun morun yok logları tamamen gönder burda asıp çizip yalanlar çevirme scripti verip para iadesi yaptığımı hiçbi yerde sölemedim istediğin kadar yaz çiz sen burda sana kolay gelsin.. Domain senin nameserverlarında sana ne demiştim godaddy den hesap aç al domaini senin için sorun domain değil sorun çakallık olsun vakit geçsin kolay gelsin