• 12-09-2010, 01:04:56
    #55
    demek adam değilim ha


    ekmek yediğin yeri nasılda işim var diye engelleyebiliyorsun ?

    hadi geri ödeme yapmadın hangi hakla beni yapacağın güncellemelerden mahrum bırakabiliyorsun ?


    sonuçta ben o paraları verirken o güncellemelerdende faydalanma hakkında sahip olmadım mı ?


    demek adam değilim ha al işte kayıtlarla ortada...
  • 12-09-2010, 01:41:36
    #56
    https://www.r10.net/sikayetim-var/732...u-kisilik.html


    şikayet konum da burdadır...


    saygılarımı sunarım.
  • 12-09-2010, 02:46:57
    #57
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/sikayetim-var/732...u-kisilik.html


    şikayet konum da burdadır...


    saygılarımı sunarım.


    Domain sana transfer ediliyor domain domain diyorsun ya yana döne buda kanıtı.

  • 12-09-2010, 13:20:03
    #58
    domaini sen değil ortağın dün gece 3 te yolladı sağolsun

    kanıt manıt diye yazma buraya....

    şikayet konumdaki sorulara cevap vericeksin.


    hangi hakla beni engellediğine cevap vericeksin.
  • 13-09-2010, 18:22:07
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle bu kişi ile alışveriş yapmayın.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/732...kisilik-5.html

    Şimdide RDY_trnin sitesini hacklemeye çalışmış.
  • 13-09-2010, 19:22:53
    #60






    alın alışveriş yaptığınız adamın müşterisine davranışı


    115 lira verdim bu adama hepsi kuruş kuruş haram olsun...

    gelmiş şimdide tehdit ediyor...


    etsin bakalım
  • 13-09-2010, 19:24:55
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Rahat olsun o, site açık kalacak.

    Koyduğu shellleri temizleyip, yapamadıkları hataları kapattım şimdi, anca mesajda kalır o.
  • 13-09-2010, 19:26:57
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle geçmiş olsun... şu scriptteki açıklar nasıl birşeymiş ki anlamadım. Açıklarını kapatıp gerekli dosyaları satsam galiba satışlarımı ikiye katlarım. Ne kadar çok alıcısı ve ilgilisi var

    Edit : Hemşo yazmış. Sen yaptıysan satsana şu scriptin açıksız halini felaket para kalkar bu işten
  • 13-09-2010, 23:21:04
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Web_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun... şu scriptteki açıklar nasıl birşeymiş ki anlamadım. Açıklarını kapatıp gerekli dosyaları satsam galiba satışlarımı ikiye katlarım. Ne kadar çok alıcısı ve ilgilisi var

    Edit : Hemşo yazmış. Sen yaptıysan satsana şu scriptin açıksız halini felaket para kalkar bu işten

    dostum hem para kazanırsın hemde dua alırsın..