arkadaşım galiba anlamıyorsun sendeki bir sitenin düzgün çalışması beni alakadar etmez. bana sattığıın sorunluysa benim için sorun var demektir.ayrıca yukarıdaki mesajımdada yazdım 2 sitende daha aynı sorun var.
dostum bişeyin çalışması için girişin çalışması lazım bana deseydin yarım yamalak çalışıyor almazdım demi.
PHP Ogame Scripti [Piyasadakilerin En İyisi]
65
●5.356
- 10-09-2010, 17:11:12Sanamı inanalım yoksa bu resimleremiENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun sende kimsede değil.
karalama yapmaya calismayin . bana sorununuzu soyledikten sonra cozum icin bekleyin
hic birsey aninda olmaz.
http://evrensavaslari.net/ss1.png
http://evrensavaslari.net/ss2.png - 10-09-2010, 17:27:55Sana mı inanacaz resimleremi diyor hala birde bekle diyorsun. Şimdi kuzenin ie olmadığını bilgisayarında bir arkadaşına sorduğunu onda da aynı sorun olduğunu ve sorunun serverdan kaynaklandığını soyledi. şimdi sorun serverdaysa diğer 2 sitede aynı sorun var. demekki serverdan değilmiş. ie bildiğin gibi tek versiyon değil yani ie6 da çalışan atıyorum ie8 de çalışmayabilir.
kendi browserimden 1 caps atayım sende tekrar gör.
http://www.ressim.net/l/upload/87088e63.jpg
bu capsı aldıktan sonra düzeldiğini gördüm diğer sitelerin. acaba serverda ne yaptınız öğrenebilir miyim
bende aynısını yapayım serverime çünkü bendeki script hala sorunlu.
- 10-09-2010, 17:30:03karalama kampanyasi devam ediyor sanirsam.
peki buyurun para iadesi yapayim
goruntulerede inanmiyorsaniz anladigim kadari ile satin aldiktan sonra pisman oldunuz ve parayi almak icin boyle bir yol denediniz gerek yok.
buyurun paranizi geri odeyeyim.
goruntulerede inanmiyorsaniz diyecek birsey bulamiyorum.
isteyen arkadaslar girip denesin bakalim sorun sizdemi onlardada varmi - 10-09-2010, 17:36:03
) amacinizin bu oldugu belli oldu .
kusura bakmayin ama acik kaynak kodlu bir scriptin satisini size yaptiktan sonra hadi ben vazgectim olayi yaptiginizda script kodlari sizde kaliyor
burda emegim icin hos olmayan bir durum.
niyenizi bastan belirleseydiniz sorun yasamazdiniz.
caps attim diyorsunuz isteyen girip denesin sorun varsa gelir dersiniz sorun.
yoksa yoktur yalan atmayada gerek yoktur.
iyi bayramlar
Not: Senden hariç birton kişiye sattık neden kimse post atmıyor?? demekki senin amacın başka. - 10-09-2010, 17:49:03Bak sana yukardada dedim senin sitenede girdim baktım şuan sendende aldım caps senin ya makinende bi problem var yada İE de sorun var buda senin sitenden alınmış bir caps biz kimsenin sorununa çözüm bulmuyoruz demedik ama yaklaşım tarzın çok yanlış karalar gibi kaç tane satış yaptım problemi olanlar oldu farklı konularda geldiler yazdılar çözdük ama sen direk sorun var çözemediler gibi yazı kullanıyorsun bir insana nasıl yaklaşırsan öyle karşılık alırsın bunu unutma kardeşim.ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://evrensavaslari.net/izo.png
sorun sende kimsede değil.