arkadaşım galiba anlamıyorsun sendeki bir sitenin düzgün çalışması beni alakadar etmez. bana sattığıın sorunluysa benim için sorun var demektir.ayrıca yukarıdaki mesajımdada yazdım 2 sitende daha aynı sorun var.
dostum bişeyin çalışması için girişin çalışması lazım bana deseydin yarım yamalak çalışıyor almazdım demi.
Sanamı inanalım yoksa bu resimleremi

sorun sende kimsede değil.
karalama yapmaya calismayin . bana sorununuzu soyledikten sonra cozum icin bekleyin
hic birsey aninda olmaz.
http://evrensavaslari.net/ss1.png http://evrensavaslari.net/ss2.png