ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım galiba anlamıyorsun sendeki bir sitenin düzgün çalışması beni alakadar etmez. bana sattığıın sorunluysa benim için sorun var demektir.ayrıca yukarıdaki mesajımdada yazdım 2 sitende daha aynı sorun var.

dostum bişeyin çalışması için girişin çalışması lazım bana deseydin yarım yamalak çalışıyor almazdım demi.
Sanamı inanalım yoksa bu resimleremi sorun sende kimsede değil.

karalama yapmaya calismayin . bana sorununuzu soyledikten sonra cozum icin bekleyin

hic birsey aninda olmaz.

http://evrensavaslari.net/ss1.png

http://evrensavaslari.net/ss2.png