Sana mı inanacaz resimleremi diyor hala birde bekle diyorsun. Şimdi kuzenin ie olmadığını bilgisayarında bir arkadaşına sorduğunu onda da aynı sorun olduğunu ve sorunun serverdan kaynaklandığını soyledi. şimdi sorun serverdaysa diğer 2 sitede aynı sorun var. demekki serverdan değilmiş. ie bildiğin gibi tek versiyon değil yani ie6 da çalışan atıyorum ie8 de çalışmayabilir.
kendi browserimden 1 caps atayım sende tekrar gör.
http://www.ressim.net/l/upload/87088e63.jpg
bu capsı aldıktan sonra düzeldiğini gördüm diğer sitelerin. acaba serverda ne yaptınız öğrenebilir miyim

bende aynısını yapayım serverime çünkü bendeki script hala sorunlu.