Konu
PHP
Ogame Scripti [Piyasadakilerin En İyisi]
11-09-2010, 16:22:50
#45
RDY
dostum dün gece bir sorun çözülecekti. msn den de cevap atmadın geceden beri bugün saat 1 de r10 a girmişsin yine cevap atmamışsın.
en azından cevap atsaydın be dostum...