• 09-09-2010, 02:22:18
    #19
    adalet yerini buldu.

    1 script daha satıldı arkadaşlar satışımız devam ediyor
  • 09-09-2010, 03:39:45
    #20
    ogamenin yeni yaptıgı gezegen taşıma sistemi ve oyuncular arasi ticaret sistemi yazim asamasında devam etmektedir .

    alacak arkadaslarin bilgisine
  • 09-09-2010, 07:49:48
    #21
    Forum kurallarını okudunuz mu ?

    Alıntı
    Forumda bir kullanıcının aynı konu altında gereksiz yere post kasması , ard arda 2 den fazla mesaj yazması yasaktır.Bunun yanında kullanıcılar açtıkları konulara belirli gün aralıklarıyla kimse mesaj yazmadığı halde konu günceldir türünde sürekli gereksiz flood yapmalarıda bu kural kapsamındadır.Ve bu kural dahilinde kurala uymayan kullanıcılar 3 gün süreyle forumdan uzaklaştırılacaktır.
  • 09-09-2010, 11:55:10
    #22
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kurallarını okudunuz mu ?
    konudan bilginiz olmadigi icin soyluyorsunuz.

    bir arkadas burada diger uyelere hakaret etti ona verdigim cevaplar vardi uye banlaninca mesajlari silindi sadece benim mesajlar kaldi .

    hesabim 07 den kurallar hakkinda bilgim var.

    tesekkurler
  • 09-09-2010, 11:59:56
    #23
    Benim mesajım da silinmiş, tekrar hayırlı satışlar...

    Edit: İmzanızda ki site ile farkı ne acaba?
  • 09-09-2010, 12:18:11
    #24
    Benimki en iyisi diyen 3 farklı kişiden sorunsuz, bugsuz diye ogame scripti aldım. Hepsinde de buglar vardı biton sorunlar çıktı.

    Sizinkini de almak isterdim fakat bu olaylardan sonra bu konuda güven eksikliğim var. Biraz kullansınlar belki ileri de bende alırım.
  • 09-09-2010, 13:44:12
    #25
    haokah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki en iyisi diyen 3 farklı kişiden sorunsuz, bugsuz diye ogame scripti aldım. Hepsinde de buglar vardı biton sorunlar çıktı.

    Sizinkini de almak isterdim fakat bu olaylardan sonra bu konuda güven eksikliğim var. Biraz kullansınlar belki ileri de bende alırım.
    merhaba buldugunuz buglari soylerseniz kapatmakta size yardimci olurum.

    oyuncularinizi demo adresimizde bildikleri buglari denettirebilirsiniz bug bulurlarsa ucretsiz olarak scripti hediye edecegim buguda kapayip

    imzamdaki sitede bu versiyon guncellenmedi oradaki halen bir onceki versiyon
  • 09-09-2010, 15:24:46
    #26
    onurkan bey profilinzdeki mail adresinizi ekledim müsaitseniz çevrimiçi olabilirmisiniz
  • 09-09-2010, 16:37:15
    #27
    pm gonderilmistir .

    satis devam etmektedir arkadaslar.

    Yeni Yapilan eklentiler

    -Oyuncular Arasi Ticaret
    -Gezegen Taşıma

    Yapımda olanlar ;

    -Facabook ile Kayıt & Giriş
    -Otomatik yedekleme sistemi.
    - Yeni Oyuncu Korumasi Sistemi.