haokah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimki en iyisi diyen 3 farklı kişiden sorunsuz, bugsuz diye ogame scripti aldım. Hepsinde de buglar vardı biton sorunlar çıktı.

Sizinkini de almak isterdim fakat bu olaylardan sonra bu konuda güven eksikliğim var. Biraz kullansınlar belki ileri de bende alırım.
merhaba buldugunuz buglari soylerseniz kapatmakta size yardimci olurum.

oyuncularinizi demo adresimizde bildikleri buglari denettirebilirsiniz bug bulurlarsa ucretsiz olarak scripti hediye edecegim buguda kapayip

imzamdaki sitede bu versiyon guncellenmedi oradaki halen bir onceki versiyon