• 14-09-2010, 02:25:50
    #64
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahat olsun o, site açık kalacak.

    Koyduğu shellleri temizleyip, yapamadıkları hataları kapattım şimdi, anca mesajda kalır o.
    acaba benide aydınlatırmısınız bu konuda benide mağdur ettiler
  • 17-09-2010, 22:27:25
    #65
    Bende almayı planlıyordum ancak hepsini okuduktan sonra bu kararımdan vaz geçtim ne olur ne olmaz
  • 17-09-2010, 22:52:35
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Web_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun... şu scriptteki açıklar nasıl birşeymiş ki anlamadım. Açıklarını kapatıp gerekli dosyaları satsam galiba satışlarımı ikiye katlarım. Ne kadar çok alıcısı ve ilgilisi var

    Edit : Hemşo yazmış. Sen yaptıysan satsana şu scriptin açıksız halini felaket para kalkar bu işten
    Yok hemşo eksik olsun editleme işi, rdynin scriptini düzelttim sadece, satma gibi bir düşüncem yok