kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rahat olsun o, site açık kalacak.

Koyduğu shellleri temizleyip, yapamadıkları hataları kapattım şimdi, anca mesajda kalır o.
acaba benide aydınlatırmısınız bu konuda benide mağdur ettiler