Web_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun... şu scriptteki açıklar nasıl birşeymiş ki anlamadım. Açıklarını kapatıp gerekli dosyaları satsam galiba satışlarımı ikiye katlarım. Ne kadar çok alıcısı ve ilgilisi var

Edit : Hemşo yazmış. Sen yaptıysan satsana şu scriptin açıksız halini felaket para kalkar bu işten
Yok hemşo eksik olsun editleme işi, rdynin scriptini düzelttim sadece, satma gibi bir düşüncem yok