Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msnden ulasamıyorum size burdan sormak istiyorum elimde ogame sitesi var şuanda open üyelerin bilgileri vs. gitmeme gibi olanağı varmıdır ?
tabiki uyelerinizi aktarip bu versiyon uzerinden devam edebilirsiniz