Konu
PHP
Ogame Scripti [Piyasadakilerin En İyisi]
11-09-2010, 19:16:29
#47
oNuRkAn
RDY_tr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dostum dün gece bir sorun çözülecekti. msn den de cevap atmadın geceden beri bugün saat 1 de r10 a girmişsin yine cevap atmamışsın.
en azından cevap atsaydın be dostum...
cevap verildi.
Satışlar devam ediyor.
75 TL irtibat için
onurkan@onurkan.net
MSN ekleyiniz.