RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum dün gece bir sorun çözülecekti. msn den de cevap atmadın geceden beri bugün saat 1 de r10 a girmişsin yine cevap atmamışsın.

en azından cevap atsaydın be dostum...
cevap verildi.

Satışlar devam ediyor.

75 TL irtibat için onurkan@onurkan.net MSN ekleyiniz.