Multi Poster Vb Smf Phpbb Sürekli Destek
476
●28.977
- 09-11-2010, 16:01:20ben her zaman söylüyorum,türklerle iş yapmayı sevmiyorum ve kolay kolayda zaten iş yapmıyorum diye ve arkadaşlar kızıyor türkün türkden başka dostu yoktur,neden yabancılara kazandırıyorsun filan diye.hadi bu seferlik yabancılar yerine türklerle çalışayım dedigim 2.iş bu.türkler kazansın dedik,gördük sonucu.giden 50 tlyemi yanalım yoksa bunca zaman boşu boşuna bekledigimize mi......
- 10-11-2010, 08:56:07iki lisansim var ikiside calismiyor 2 haftadir giren cikan yok bugun tranisi ariyacam bakalim tel cikacak mi yani bu kadar sorun yasayacagima 300$ verir gider forum poster alirim sabir sabir ne bu arkadasim biz sabir tasimiyiz ?????? ustelik biz uploaderler icin fakit nakittir bunu sizlerde biliyorsunuz ...!! az once aradim tel acmiyor simdi bizler ne yapalim arkadsslar siz soyleyin ustelik o scriptle 2 hafta kadar ugrastim duzenlemek icin siteleri olusturmak icin
- 10-11-2010, 11:41:45bu scriptten haber varmı?yeniden kodlanacak mı?beklemedeyim.2 tane alacağım ama görünürde iş var icraat yok.
- 10-11-2010, 11:58:15tam 1 ay önce bana ByTriSLaSiS msn den v3 ün bittiğini sadece testlerinin kaldığını söylemişti (ki zaten 1 aydır msn e de girmiyo artık), şimdi ise scr ye devredilmiş o sıfırdan yazıyo(muş)..sectumsempra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2010, 15:57:51Bir ay daha bekletirler toplayabildiklerinden toplarlar sonra gene devrediyoruz derler bizim ülkemizde maalesef bu işler böyle yürüyor bende almak istiyordum fakat pek aklıma yatmamıştı yazılanları görünce iyiki yatmamış diyorum...caqlayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2010, 19:24:47malsef oyle dostum bizim ulkemizdeki mantik su vur kac taktigi o yuzden 1-2 k toplarlar gerisi gelmez multiposter yabanci versiyonunuda kullaniyorum adam sitesinde 2300 uye var varin siz hesaplayin 20 dolardan kac para kazanmis 1 yilda o scriptten 50 bin dolara yakin para ustelik banladiklari parasini geri iade etmedikleri haric buna neden yabancilar o kadar satiyor cunku adamlarda surekli destek var bizde ise malsef vur kac taktigi turklerden bundan sonra bu yasadigim olaydan sonra bir daha hicbirsey almayi dusunmuyorum varsin bi yabanci kazansin arkadasima msn`den onerdim tranisin botunu v3 icin 75 tl host icin 20 tl verdi toplam 95 tl eeeeeee nerde v3 o adam sizi beklemek zorunda mi tel aciyoruz cevap vermiyorsunuz helal falla ne diyeyimNeDLaND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2010, 14:36:28arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır nete giremiyorum cafeden giriyordum cafedende iş yapamıyordum ve dükkanımı taşıdım pcmi değiştirdim tabi dersiniz bu paralar nereden geldi
allahtan dün r10.netten bir arkadaş geldi 2 saat uzaklıkta bir yerde oturuyordu çabamı kendi gözleri ile gördü tasarım bitti devir işlemibaşladı lisans işleri hallediliyor server lisansı halledildi ama şunu söylüyorum elimden geldiğince hem program hem para yönünden kimseyi sıkmadım desteğimi verdim ve her zaman dedim kimseyi yüz üstü bırakmam burada hoş şekilde konuşmayanlar pişman olacaklar sadece bunu söylüyorum kim ne derse desin türklerle iş yapacağınıza emin olaksınız okumadım bile çünki tahmin ediyorum düşüncelerinizi ve bilgisayarım arızalıydı bununda şahidi r10.nette hatrı sayılan biridir sağolsun geldi gördü ortamımızı ne şekilde çabalıyorum tek başıma ama artık anlayış gösterin diyemem sadece bu işi bırakmadıgımızı bilin yakında scripti görünce bu kadarı beklemiyorduk diceksiniz 90 sn 30 siteye post atan bir script tasarlanmış ve benden devir işlemi bekleniyordu r10.netten gelen arkadaşa tüm siteleri devrettim server dahil benden cıkmak üzere bu gün ipler değişecek tamamen sorunsuz birsekilde devredilecek domainler veridi server bilgileride verilecek son işlemler yapılcak devranlan kişi de scripte katkısı olan bir arkadaş siz yazın başka birsey demiyorum herkeze bol kazanclar ha bu arada bilgisayarımın olmadıgınada şahittir r10dan yanıma gelen arkadaş isim vermiyorum kendisi bu topic'i kitlettirip yeni bir topicten herseyi devralacak yatırımlarını yapıyor şuanda
pm dolmuş yeni boşalttım - 12-11-2010, 16:03:31hocam açıkcası senin arkadaşlıgına,insanlıgına bi sözüm yok bilirsin seni severim.sanada daha önce söylemiştim türklerle pek iş yapmadıgımı,ama senle yinede iş yapalım dedim.fakat gelinen şu noktada açıkcası bikez daha anladım çalışmama nedenlerimi daha iyi anladım ve bundan sonra başka bir işde aynı hatayı yaparak türk olan bi arkadaşla çalışmayıda düşünmüyorum.umarım herkes için hayırlısı olur...ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2010, 13:18:22ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi çok güzel anlatıyorsun söylüyorsun da , yani senin o zamanlar almış oldugun bir sorumluluk var.Madem ki iş taşıdın nete giremedin , pc'n bozuldu veya satıldı herneyse , bunu neden başında gelip burada insanlara açıklamadın ? Burdaki insanlar sana bel bağlamış beklemekte.Doğal olarak her insan şüpheleniyor budurumda ki sende olsan sende şüphelenirsin bu tabloda.Tek bir telefonla neti olan birisine arayıp durumu bildirmek hiçte zor değil.Veya 1 saatliğine cafeden bağlanabilmek.
Amaç ortalığı başıboş bırakmamak.Bunları eminim ki sen benden iyi biliyorsundur.Hoş şekilde konuşmayanlar pişman olacaklar demişsin buna da kabul ama hangi hakla ?Yani demek istediğim buradaki insanlar tamamiyle haklılar bu tepkileri sana göstermekle.Zaten yeterince pişman olmuşlar şugüne kadar.Birde sen böyle dersen ayıbın üstüne ayıp olur.
allahtan dün r10.netten bir arkadaş geldi 2 saat uzaklıkta bir yerde oturuyordu çabamı kendi gözleri ile gördü tasarım bitti devir işlemibaşladı lisans işleri hallediliyor server lisansı halledildi ama şunu söylüyorum elimden geldiğince hem program hem para yönünden kimseyi sıkmadım desteğimi verdim ve her zaman dedim kimseyi yüz üstü bırakmam burada hoş şekilde konuşmayanlar pişman olacaklar sadece bunu söylüyorum kim ne derse desin türklerle iş yapacağınıza emin olaksınız okumadım bile çünki tahmin ediyorum düşüncelerinizi ve bilgisayarım arızalıydı bununda şahidi r10.nette hatrı sayılan biridir sağolsun geldi gördü ortamımızı ne şekilde çabalıyorum tek başıma ama artık anlayış gösterin diyemem sadece bu işi bırakmadıgımızı bilin yakında scripti görünce bu kadarı beklemiyorduk diceksiniz 90 sn 30 siteye post atan bir script tasarlanmış ve benden devir işlemi bekleniyordu r10.netten gelen arkadaşa tüm siteleri devrettim server dahil benden cıkmak üzere bu gün ipler değişecek tamamen sorunsuz birsekilde devredilecek domainler veridi server bilgileride verilecek son işlemler yapılcak devranlan kişi de scripte katkısı olan bir arkadaş siz yazın başka birsey demiyorum herkeze bol kazanclar ha bu arada bilgisayarımın olmadıgınada şahittir r10dan yanıma gelen arkadaş isim vermiyorum kendisi bu topic'i kitlettirip yeni bir topicten herseyi devralacak yatırımlarını yapıyor şuanda