bu scriptten haber varmı?yeniden kodlanacak mı?beklemedeyim.2 tane alacağım ama görünürde iş var icraat yok.
tam 1 ay önce bana ByTriSLaSiS msn den v3 ün bittiğini sadece testlerinin kaldığını söylemişti (ki zaten 1 aydır msn e de girmiyo artık), şimdi ise scr ye devredilmiş o
sıfırdan yazıyo(muş)..