Bir ay daha bekletirler toplayabildiklerinden toplarlar sonra gene devrediyoruz derler bizim ülkemizde maalesef bu işler böyle yürüyor bende almak istiyordum fakat pek aklıma yatmamıştı yazılanları görünce iyiki yatmamış diyorum...
malsef oyle dostum bizim ulkemizdeki mantik su vur kac taktigi o yuzden 1-2 k toplarlar gerisi gelmez multiposter yabanci versiyonunuda kullaniyorum adam sitesinde 2300 uye var varin siz hesaplayin 20 dolardan kac para kazanmis 1 yilda o scriptten 50 bin dolara yakin para ustelik banladiklari parasini geri iade etmedikleri haric buna neden yabancilar o kadar satiyor cunku adamlarda surekli destek var bizde ise malsef vur kac taktigi turklerden bundan sonra bu yasadigim olaydan sonra bir daha hicbirsey almayi dusunmuyorum varsin bi yabanci kazansin arkadasima msn`den onerdim tranisin botunu v3 icin 75 tl host icin 20 tl verdi toplam 95 tl eeeeeee nerde v3 o adam sizi beklemek zorunda mi tel aciyoruz cevap vermiyorsunuz helal falla ne diyeyim