tam 1 ay önce bana ByTriSLaSiS msn den v3 ün bittiğini sadece testlerinin kaldığını söylemişti (ki zaten 1 aydır msn e de girmiyo artık), şimdi ise scr ye devredilmiş o sıfırdan yazıyo(muş)..
Bir ay daha bekletirler toplayabildiklerinden toplarlar sonra gene devrediyoruz derler bizim ülkemizde maalesef bu işler böyle yürüyor bende almak istiyordum fakat pek aklıma yatmamıştı yazılanları görünce iyiki yatmamış diyorum...