ben her zaman söylüyorum,türklerle iş yapmayı sevmiyorum ve kolay kolayda zaten iş yapmıyorum diye ve arkadaşlar kızıyor türkün türkden başka dostu yoktur,neden yabancılara kazandırıyorsun filan diye.hadi bu seferlik yabancılar yerine türklerle çalışayım dedigim 2.iş bu.türkler kazansın dedik,gördük sonucu.giden 50 tlyemi yanalım yoksa bunca zaman boşu boşuna bekledigimize mi......