arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır nete giremiyorum cafeden giriyordum cafedende iş yapamıyordum ve dükkanımı taşıdım pcmi değiştirdim tabi dersiniz bu paralar nereden geldi

allahtan dün r10.netten bir arkadaş geldi 2 saat uzaklıkta bir yerde oturuyordu çabamı kendi gözleri ile gördü tasarım bitti devir işlemibaşladı lisans işleri hallediliyor server lisansı halledildi ama şunu söylüyorum elimden geldiğince hem program hem para yönünden kimseyi sıkmadım desteğimi verdim ve her zaman dedim kimseyi yüz üstü bırakmam burada hoş şekilde konuşmayanlar pişman olacaklar sadece bunu söylüyorum kim ne derse desin türklerle iş yapacağınıza emin olaksınız okumadım bile çünki tahmin ediyorum düşüncelerinizi ve bilgisayarım arızalıydı bununda şahidi r10.nette hatrı sayılan biridir sağolsun geldi gördü ortamımızı ne şekilde çabalıyorum tek başıma ama artık anlayış gösterin diyemem sadece bu işi bırakmadıgımızı bilin yakında scripti görünce bu kadarı beklemiyorduk diceksiniz 90 sn 30 siteye post atan bir script tasarlanmış ve benden devir işlemi bekleniyordu r10.netten gelen arkadaşa tüm siteleri devrettim server dahil benden cıkmak üzere bu gün ipler değişecek tamamen sorunsuz birsekilde devredilecek domainler veridi server bilgileride verilecek son işlemler yapılcak devranlan kişi de scripte katkısı olan bir arkadaş siz yazın başka birsey demiyorum herkeze bol kazanclar ha bu arada bilgisayarımın olmadıgınada şahittir r10dan yanıma gelen arkadaş isim vermiyorum kendisi bu topic'i kitlettirip yeni bir topicten herseyi devralacak yatırımlarını yapıyor şuanda
pm dolmuş yeni boşalttım
hocam açıkcası senin arkadaşlıgına,insanlıgına bi sözüm yok bilirsin seni severim.sanada daha önce söylemiştim türklerle pek iş yapmadıgımı,ama senle yinede iş yapalım dedim.fakat gelinen şu noktada açıkcası bikez daha anladım çalışmama nedenlerimi daha iyi anladım ve bundan sonra başka bir işde aynı hatayı yaparak türk olan bi arkadaşla çalışmayıda düşünmüyorum.umarım herkes için hayırlısı olur...