• 02-12-2010, 22:21:48
    Konu hakkında ufak bir açıklama-gelişme den sizleri haberdar etmem gerekiyor

    daha sonra detaylı açıklamayı bu topic i editleyerek yapacağım

    Tris arkadaşımız kısmet olursa yarın lisans server ı benim yeni vps ime taşıyarak 1. derece sorununuzu çözecek. Şuan ki serverdaki en büyük sorun olan DNS sebebi ile gün içinde forumlarımız bile farklı noktalardan açılamayabiliyor. Sorun giderilecek en kısa sürede.

    İlk aşamayı geçtikten sonra adım adım size yeni müjdeli haberleri ya ben yada Tris kendisi verecek.

    Ama bunların hiçbrisinde V3 versiyon yok. Onu da bildirmem lazım.

    Konu hakkında Tris de kendince birşeyler yazmak istiyor ama Admin-Mod larımız arkadaşımızı BAN lamışlar. Sebebini henüz ben bilmiyorum.

    Sizlere kendisinin yaptığı ve yapacağı çalışmaları aktarma görevi bana düşüyor

    Artık 100 kişiden para alındığını iddia eden kişiler hakkında, forum yöneticilerine gerekli şikayetler yapılacaktır

    Arkadaşın kendi çalışmalarının aşamasını aktarabilmesi için R10 yönetiminden BAN'ın kaldırılması yönünde yardım rica ediyorum

    Topic takibcilerinin bilgisine
  • 02-12-2010, 23:39:32
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle uzun zamandır işlerimin yoğunluğu nedeniyle uzun süredir R10 a yada baska bir yere giremiyorum. Sistemi hazırlayanlardan biriydim en azında bir kısmını v3 çıkıcak dedik bunuda defalarda duyurduk. Ancak bazı sebeblerden ötürü bu olay gerçekleşmedi. En son tris bana ben bir süreliğine yokum bırakıyorum sorunlarim war halletmem lazim dedi ve bende eger sen bırakiyorsan ben senden baskasini tanımam bu olayda sen yoksan bende yokum dedim. Bunun sonucunda scr ile görüştük bırakıcağımızı bildirdik sonunda herşeyi onun devralması üzerine bir karara bağladık. Ondan sonraki gelişmeler konusunda bir fikrim yok. Scr aldımı almadımı yaptımı yapmadımı bilmiyorum. Ama bana kim sorarsa gerek msn im den gerek telefon ile direk scr ye yönlendirdim msn loglarim bilgisayarimdadir benimle konusan kişiler yok ben konusmadim yok ben etmedim demesinler yalan söylemiş olurlar. Ayrıca V3 denen versiyon için ok 100 Kişiye satılmış vs gibi bir söylenti var söylenti diyorum çünkü benim bildigim 5 bilemediniz en fazla 6 bunun dşında başka bir satış varmıdır yokmudur bilmiyorum. Zaten nerdeyse 2 aydır kendime dahi vakit ayıramiyorum. Savcılığa suç duyurusunda bulunduğunu söyleyen arkadaşlar için ise benim msn adresime ve telefonuma rahatlıkla ulaşaabiliyorsunuz çok isterseniz gerek görürseniz söyleyin açık adresimide yazayım. Hiç araştırmaya soruşturmaya gerek yok yani. Oluşan sorunlarinda tris tarafından gerek serverdır gerek başka birseydir bu aşamadan sonra giderileceğine zaten inanıyorum.

    Saygılar
  • 03-12-2010, 05:23:49
    gecmise bir cizgi cekelim ve lutfen bundan sonrasinin devmini getirin ya bi scrip yapmissiniz onun uzerinde daha da calisip neden daha fazla para kazanmiyasiniz multiposterin yabanci surumunu vede forum posteri kullandim inanin sizin siteminizin attigi sitelere bu 2 `si atmiyor bende hayretler icinde kaldim zaten
  • 04-12-2010, 13:41:49
    Arkadaşlar 1. aşama

    Tris in server ında domain i olan arkadaşlar DNS lerini değiştirmeleri gerekiyor

    ns400.sayfa.net
    ns401.sayfa.net


    diye domain lerinin DNS lerini lütfen değiştirsinler

    Aşama aşama işlemleri yapıyoruz.

    Bilginize
  • 04-12-2010, 13:49:37
    Durum Nedir Hocam,

    Sistem Faaliyette midir Artık?
  • 04-12-2010, 14:52:55
    bizim yaşam saatlerimiz Tris ile pek tutmuyor

    ben yokken lisans server ı taşıdığını ve Tris in eski vps inde post için domain i olan arkadaşların benim vps imin DNS ayarlarına geçmesi gerekiyor

    Detaylı bilgiyi birazdan kendisinden almaya çalışcam

    siz DNS leri ilk aşamada düzenleyip bana sorunları PM ile iletirseniz sevinirim
  • 09-12-2010, 10:58:26
    arkadaşlar şu anda sistem çalışmakta bilginize...
    DNS leri değiştirdim şu anda çalışıyor hiç bir kayıp yok sistemde...
    iyi kazançlar
  • 11-12-2010, 22:07:47
    Jan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar şu anda sistem çalışmakta bilginize...
    DNS leri değiştirdim şu anda çalışıyor hiç bir kayıp yok sistemde...
    iyi kazançlar
    arkadasim dns`leri degistirdin iyi hos guzelde bizim o domainlerde sitelerimiz kurulu biz ne yapacaz adamlar bisey demiyor ki cikiyorlar diyorlar efendim yeni v2 cikacak msn`den geliyor tranis efendim soyle boyle zeytin yagi gibi uste cikmaya calisiyor sonuc ne 0

    bazi arkadaslar 50-100 kisiyi nerden cikardiigmi soruyor sozde ben ortaligi karistirmisim onlar is yaparken soz verilen bir olay cikarilmazsa ortalik karistirma degildir bu

    https://www.r10.net/1061643503-post1.html buyrun tranis beyin kendi yazisinda script cikmadan 50 kisiye satildi yaziyor demek ben uydurmuyorm bazi seyleri degil mi
  • 21-12-2010, 17:05:43
    arkadaşlar bytrislasis size verdiği sözde duracaktır.kendisiyle az çok muhabbetim oldu bu işi yapacak adam değil diyebiliyorum kendimce.sizde haklısınız ama bekleyin göreceksiniz.