arkadaşlar şu anda sistem çalışmakta bilginize...
DNS leri değiştirdim şu anda çalışıyor hiç bir kayıp yok sistemde...
iyi kazançlar
arkadasim dns`leri degistirdin iyi hos guzelde bizim o domainlerde sitelerimiz kurulu biz ne yapacaz adamlar bisey demiyor ki cikiyorlar diyorlar efendim yeni v2 cikacak msn`den geliyor tranis efendim soyle boyle zeytin yagi gibi uste cikmaya calisiyor sonuc ne 0
bazi arkadaslar 50-100 kisiyi nerden cikardiigmi soruyor sozde ben ortaligi karistirmisim onlar is yaparken soz verilen bir olay cikarilmazsa ortalik karistirma degildir bu
https://www.r10.net/1061643503-post1.html buyrun tranis beyin kendi yazisinda script cikmadan 50 kisiye satildi yaziyor demek ben uydurmuyorm bazi seyleri degil mi