Öncelikle uzun zamandır işlerimin yoğunluğu nedeniyle uzun süredir R10 a yada baska bir yere giremiyorum. Sistemi hazırlayanlardan biriydim en azında bir kısmını v3 çıkıcak dedik bunuda defalarda duyurduk. Ancak bazı sebeblerden ötürü bu olay gerçekleşmedi. En son tris bana ben bir süreliğine yokum bırakıyorum sorunlarim war halletmem lazim dedi ve bende eger sen bırakiyorsan ben senden baskasini tanımam bu olayda sen yoksan bende yokum dedim. Bunun sonucunda scr ile görüştük bırakıcağımızı bildirdik sonunda herşeyi onun devralması üzerine bir karara bağladık. Ondan sonraki gelişmeler konusunda bir fikrim yok. Scr aldımı almadımı yaptımı yapmadımı bilmiyorum. Ama bana kim sorarsa gerek msn im den gerek telefon ile direk scr ye yönlendirdim msn loglarim bilgisayarimdadir benimle konusan kişiler yok ben konusmadim yok ben etmedim demesinler yalan söylemiş olurlar. Ayrıca V3 denen versiyon için ok 100 Kişiye satılmış vs gibi bir söylenti var söylenti diyorum çünkü benim bildigim 5 bilemediniz en fazla 6 bunun dşında başka bir satış varmıdır yokmudur bilmiyorum. Zaten nerdeyse 2 aydır kendime dahi vakit ayıramiyorum. Savcılığa suç duyurusunda bulunduğunu söyleyen arkadaşlar için ise benim msn adresime ve telefonuma rahatlıkla ulaşaabiliyorsunuz çok isterseniz gerek görürseniz söyleyin açık adresimide yazayım. Hiç araştırmaya soruşturmaya gerek yok yani. Oluşan sorunlarinda tris tarafından gerek serverdır gerek başka birseydir bu aşamadan sonra giderileceğine zaten inanıyorum.
Saygılar