Konu hakkında ufak bir açıklama-gelişme den sizleri haberdar etmem gerekiyor

daha sonra detaylı açıklamayı bu topic i editleyerek yapacağım

Tris arkadaşımız kısmet olursa yarın lisans server ı benim yeni vps ime taşıyarak 1. derece sorununuzu çözecek. Şuan ki serverdaki en büyük sorun olan DNS sebebi ile gün içinde forumlarımız bile farklı noktalardan açılamayabiliyor. Sorun giderilecek en kısa sürede.

İlk aşamayı geçtikten sonra adım adım size yeni müjdeli haberleri ya ben yada Tris kendisi verecek.

Ama bunların hiçbrisinde V3 versiyon yok. Onu da bildirmem lazım.

Konu hakkında Tris de kendince birşeyler yazmak istiyor ama Admin-Mod larımız arkadaşımızı BAN lamışlar. Sebebini henüz ben bilmiyorum.

Sizlere kendisinin yaptığı ve yapacağı çalışmaları aktarma görevi bana düşüyor

Artık 100 kişiden para alındığını iddia eden kişiler hakkında, forum yöneticilerine gerekli şikayetler yapılacaktır

Arkadaşın kendi çalışmalarının aşamasını aktarabilmesi için R10 yönetiminden BAN'ın kaldırılması yönünde yardım rica ediyorum

Topic takibcilerinin bilgisine