• 21-12-2010, 17:06:12
    neyse maduriyeti olan arkadaş var ise maduriyetini gidereceğimi buradan belirtiyorum para iadesi yapmıyor ve scripti veriyorum 1 yıl desteğimde mevcut
    en kısa süredede yeni versiyonu cıkartıyorum bazı arkadaşlar gördü yeni versiyondaki çalışmalarımı isteyen kullanır isteyen lisansını devreder


    herkezden özür dilerim kabahitimi kabul ediyorum 2 3 kişiye güvenerek böyle bir projeyi bırakmamam gerekirdi bilemezdim herkezin benim kdar azimli olamadıgını burada sunu anldım herşeyi tek yapacaksın

    en kısa sürede güncelleyi vereceğim arkadaşlar ipb 2 ve 3 eklendi smf tek modül oldu kısa süre içersinde yeni versiyon elinizde olacak
  • 21-12-2010, 17:12:46
    Sabri msn de niye yoksun ? geçen gün bir söz vermiştin üstünden 5 gün geçti hala bekliyorum da.
  • 21-12-2010, 17:14:49
    Hayko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabri msn de niye yoksun ? geçen gün bir söz vermiştin üstünden 5 gün geçti hala bekliyorum da.
    msn adresini pmlermisin


    gündüzleri onlineyim arkadaşlar süreklide cevrimiçiyim


    scripti alıp kullannlara para iadesi yapmıyorum lisansları aktif güncelleme verilecek
  • 21-12-2010, 19:26:07
    basarili bir script cikacagi kanatindeyim insallah en yakin zamanda cikar
  • 22-12-2010, 17:37:57
    Satisa tekrar cikarsa bende ilerde almaya dusunebilirim duruma gore bakacam once.
  • 22-12-2010, 17:46:07
    Dulcidine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satisa tekrar cikarsa bende ilerde almaya dusunebilirim duruma gore bakacam once.
    ben herkezden özür diledim kabahatli benim inş kısa süre içersinde yine multiposterin yapamadıklarını yapan bir sistem cıkaracağım zaten daha önce dediğim gibi bi kaç arkadaş gördü kodları ipb 2 ipb3 yazıyorum suan

    biter bitmez herkezin haberi olacak


    tek üstünde durulmsını istediğim nokta evimde pc yk tosunpaşa biliyor geceleri online olamıyorum işyerine gelince msn acıyorum buda 10 12 arası gündüz açıyorum akşam 6 da felan kapatıyorumki 1 ayddır tosunpaşada biliyor msn de oldugum süre içersinde kimsey geri çevirmiyorum
  • 29-12-2010, 17:35:03
    Üyeliği durduruldu
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben herkezden özür diledim kabahatli benim inş kısa süre içersinde yine multiposterin yapamadıklarını yapan bir sistem cıkaracağım zaten daha önce dediğim gibi bi kaç arkadaş gördü kodları ipb 2 ipb3 yazıyorum suan

    biter bitmez herkezin haberi olacak


    tek üstünde durulmsını istediğim nokta evimde pc yk tosunpaşa biliyor geceleri online olamıyorum işyerine gelince msn acıyorum buda 10 12 arası gündüz açıyorum akşam 6 da felan kapatıyorumki 1 ayddır tosunpaşada biliyor msn de oldugum süre içersinde kimsey geri çevirmiyorum
    hocam msn adresin aynımı?
  • 29-12-2010, 20:07:54
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse maduriyeti olan arkadaş var ise maduriyetini gidereceğimi buradan belirtiyorum para iadesi yapmıyor ve scripti veriyorum 1 yıl desteğimde mevcut
    en kısa süredede yeni versiyonu cıkartıyorum bazı arkadaşlar gördü yeni versiyondaki çalışmalarımı isteyen kullanır isteyen lisansını devreder


    herkezden özür dilerim kabahitimi kabul ediyorum 2 3 kişiye güvenerek böyle bir projeyi bırakmamam gerekirdi bilemezdim herkezin benim kdar azimli olamadıgını burada sunu anldım herşeyi tek yapacaksın

    en kısa sürede güncelleyi vereceğim arkadaşlar ipb 2 ve 3 eklendi smf tek modül oldu kısa süre içersinde yeni versiyon elinizde olacak
    hocam mümkünse ben para iadesi istiyorum,kullanmadıgımı daha dogrusu kullanamadıgımı biliyosun scripti aldım alalı duruyor.ödeme yapmam yinede diyorsanda canın sagolsun.
  • 30-12-2010, 17:35:11
    arkadaşlar biraz zaman tasarımı yapıyoruz fatihbaz bekle şunu cıkaralım bakarız caresine hocam para iadesi yapmıyorum scripti veriyorum sadece

    bu arada msn aynı tabiki


    arkadaşlar ayın 2 sine kdar bilgisayarsızım bilginiz olsun pcyi değiştirmek için diğer pcmi sattım 2 sinde yeni bir pc alacağım inş ozaman kaldıgım yerden devam edeceğim şu aralar yine giremiyorum nete