neyse maduriyeti olan arkadaş var ise maduriyetini gidereceğimi buradan belirtiyorum para iadesi yapmıyor ve scripti veriyorum 1 yıl desteğimde mevcut
en kısa süredede yeni versiyonu cıkartıyorum bazı arkadaşlar gördü yeni versiyondaki çalışmalarımı isteyen kullanır isteyen lisansını devreder
herkezden özür dilerim kabahitimi kabul ediyorum 2 3 kişiye güvenerek böyle bir projeyi bırakmamam gerekirdi bilemezdim herkezin benim kdar azimli olamadıgını burada sunu anldım herşeyi tek yapacaksın
en kısa sürede güncelleyi vereceğim arkadaşlar ipb 2 ve 3 eklendi smf tek modül oldu kısa süre içersinde yeni versiyon elinizde olacak
hocam mümkünse ben para iadesi istiyorum,kullanmadıgımı daha dogrusu kullanamadıgımı biliyosun scripti aldım alalı duruyor.ödeme yapmam yinede diyorsanda canın sagolsun.