en kısa süredede yeni versiyonu cıkartıyorum bazı arkadaşlar gördü yeni versiyondaki çalışmalarımı isteyen kullanır isteyen lisansını devreder
herkezden özür dilerim kabahitimi kabul ediyorum 2 3 kişiye güvenerek böyle bir projeyi bırakmamam gerekirdi bilemezdim herkezin benim kdar azimli olamadıgını burada sunu anldım herşeyi tek yapacaksın

en kısa sürede güncelleyi vereceğim arkadaşlar ipb 2 ve 3 eklendi smf tek modül oldu kısa süre içersinde yeni versiyon elinizde olacak