ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben herkezden özür diledim kabahatli benim inş kısa süre içersinde yine multiposterin yapamadıklarını yapan bir sistem cıkaracağım zaten daha önce dediğim gibi bi kaç arkadaş gördü kodları ipb 2 ipb3 yazıyorum suan

biter bitmez herkezin haberi olacak


tek üstünde durulmsını istediğim nokta evimde pc yk tosunpaşa biliyor geceleri online olamıyorum işyerine gelince msn acıyorum buda 10 12 arası gündüz açıyorum akşam 6 da felan kapatıyorumki 1 ayddır tosunpaşada biliyor msn de oldugum süre içersinde kimsey geri çevirmiyorum
hocam msn adresin aynımı?