neyse maduriyeti olan arkadaş var ise maduriyetini gidereceğimi buradan belirtiyorum para iadesi yapmıyor ve scripti veriyorum 1 yıl desteğimde mevcut
en kısa süredede yeni versiyonu cıkartıyorum bazı arkadaşlar gördü yeni versiyondaki çalışmalarımı isteyen kullanır isteyen lisansını devreder


herkezden özür dilerim kabahitimi kabul ediyorum 2 3 kişiye güvenerek böyle bir projeyi bırakmamam gerekirdi bilemezdim herkezin benim kdar azimli olamadıgını burada sunu anldım herşeyi tek yapacaksın

en kısa sürede güncelleyi vereceğim arkadaşlar ipb 2 ve 3 eklendi smf tek modül oldu kısa süre içersinde yeni versiyon elinizde olacak