iki lisansim var ikiside calismiyor 2 haftadir giren cikan yok bugun tranisi ariyacam bakalim tel cikacak mi yani bu kadar sorun yasayacagima 300$ verir gider forum poster alirim sabir sabir ne bu arkadasim biz sabir tasimiyiz ?????? ustelik biz uploaderler icin fakit nakittir bunu sizlerde biliyorsunuz ...!! az once aradim tel acmiyor simdi bizler ne yapalim arkadsslar siz soyleyin ustelik o scriptle 2 hafta kadar ugrastim duzenlemek icin siteleri olusturmak icin