• 29-08-2010, 20:29:33
    ecank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir problemim vardı:

    Scripte site ekle bölümünden forum ekliyorum bir süredir. Demin gene o bölüme girdiğimde Kategori kısmının boş olduğunu gördüm. Kategori yönetimine girdim hemen. Daha önceden siteleri eklediğim kategorim silinmişti.

    Hemen panikle phpmyadmin'den database'e baktım. Allahtan mesaj tablosunda siteler duruyordu, 3 id'li kategoriye eklenmiş olarak. Ama kategori kısmı boştu. Script üzerinden yeni bir kategori ekledim. Doğal olarak mysql onu 4 id'li olarak ekledi. phpmyadmin'den kategori id'sini 3 olarak değiştirdim ve her şey düzeldi.

    Ama işin garipi kategorim kendiliğinden nasıl silindi anlayabilmiş değilim.
    scriptte enterasinliklar devam ediyor dostum sende o olmus bendede kimi siteye konu aciyor kimine acmiyor ustelik o ekledigim sitelere aciyor sadece konu ayrica saydim kac site eklemisim diye 55 site eklemisim 28`ne eklemiyordu konu ustelik eklemediklerinin cogu VB sonlarinda /index.php olan siteleri o sekilde ekledim /forum.php olanlari oyle ekledim yani herseyi duzgun yaptim ancak o sitelere eklemiyor bi turlu cozemedim bu isi coder arkadaslarda saolsun ByTriSLaSiS arkadasimizin yoklugunda hic ilgilenmiyorlar ne bizlerle nede scriptle??
  • 29-08-2010, 20:40:02
    ScR
    Üyeliği durduruldu
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    scriptte enterasinliklar devam ediyor dostum sende o olmus bendede kimi siteye konu aciyor kimine acmiyor ustelik o ekledigim sitelere aciyor sadece konu ayrica saydim kac site eklemisim diye 55 site eklemisim 28`ne eklemiyordu konu ustelik eklemediklerinin cogu VB sonlarinda /index.php olan siteleri o sekilde ekledim /forum.php olanlari oyle ekledim yani herseyi duzgun yaptim ancak o sitelere eklemiyor bi turlu cozemedim bu isi coder arkadaslarda saolsun ByTriSLaSiS arkadasimizin yoklugunda hic ilgilenmiyorlar ne bizlerle nede scriptle??
    Script adresinizi ve Login bilgilerinizi PM olarak atar mısınız?

    Bu arada arkadaşlar, ben ailemle yaşıyorum. 8-6 yaşlarında iki kardeşim, annem, babam var. Onların gözünün önüde ***** sitelerle ilgilenemem değil mi?
    Zaten şu an tek başımayım, diğer Coder arkadaşların işleri var. Kategori silinmesi konusunda yardımcı olamam, çünkü programın o kısmını ben yazmadım ve çalışma mantığını bilemiyorum.

    Normal siteler ile gelseniz site 1 gün, belkide daha az sürede sorununuzu çözebilirim. Ama hem gündüz vakti işim var, hem de ailem var. Bütün gece ayakta kalamam. Ufak ufak ilgilenmeye çalışıyorum. 100% olarak çalışmadığını ben de kabul ediyorum ama %80 oranında iş gören bir yazılım bu. Kullanıcı hataları da mevcut olabiliyor. Örneğin @tosunpasa'nın PM attığı sitelerden bir kaçı yanlış versiyon olarak seçilmiş.

    Lütfen biraz dikkatli olalım.
  • 29-08-2010, 21:03:08
    ScR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script adresinizi ve Login bilgilerinizi PM olarak atar mısınız?

    Bu arada arkadaşlar, ben ailemle yaşıyorum. 8-6 yaşlarında iki kardeşim, annem, babam var. Onların gözünün önüde ***** sitelerle ilgilenemem değil mi?
    Zaten şu an tek başımayım, diğer Coder arkadaşların işleri var. Kategori silinmesi konusunda yardımcı olamam, çünkü programın o kısmını ben yazmadım ve çalışma mantığını bilemiyorum.

    Normal siteler ile gelseniz site 1 gün, belkide daha az sürede sorununuzu çözebilirim. Ama hem gündüz vakti işim var, hem de ailem var. Bütün gece ayakta kalamam. Ufak ufak ilgilenmeye çalışıyorum. 100% olarak çalışmadığını ben de kabul ediyorum ama %80 oranında iş gören bir yazılım bu. Kullanıcı hataları da mevcut olabiliyor. Örneğin @tosunpasa'nın PM attığı sitelerden bir kaçı yanlış versiyon olarak seçilmiş.

    Lütfen biraz dikkatli olalım.

    dostum merhaba kimse burda 24 saatinizi scripte ayirin demiyor zaten gunduz giremiyorsaniz sitelere gece 1 saatinizi ayirmaniz yeterli olucaktir pm ile konu atmayan siteleri gonderiyorum vede kullanici bilgilerimi
  • 29-08-2010, 21:58:16
    ScR

    lütfen yüzümüze vurma hatalarımızı

    ayrıca o siteler benim deeldi.. Elçiye zeval olmaz hikayesinden di. Ama sonuç olarak, hatırlanırsa topic in ilk sayfasında soru-cevap ve hataları anlatır bazı çalışmalar istedim. Tris gelsin onu döfe döfe yaptırtcam zati..

    Arkadaşlar

    Kendi tecrübem ve Tris ile birlikte yaptığımız bazı denemelerde gördük.
    Ensorunsuz post işlemini vBullet da yaparken, bazı sitelerde spam koruması var ve hiçbir şekilde post yapılmıyor. Ben forum Admin ve Mod ları ile görüştüm. Kesinlikle olmaz dediler. Poster kullanmama izin verilmiyor. Attığım post lar aslında foruma kaydediliyor ama siz aramalarda göremiyorsunuz. Çünki hedefe ulaşmıyor. Mod veya Adminler keyifleri isterse yayınlıyorlar. Ama genelde bu tür post ları siliyorlar. Herkes ile ayrı ayrı uğraşmamak için. Benim postlarımı yayınladılar ama 2 de ihtar yazısı ile

    phpBB lerde ise.. Deneme yapıyorum sorunsuz atıyor. 1-2 post da sorunsuz.. ertesi gün 10 postunuz da olmuyor. 1 saat sonra deniyorsunuz gene sorunsuz.

    Şimdi burda gelde coder lara bişi de..

    Herkese bol kazançlar
  • 29-08-2010, 22:09:04
    ScR
    Üyeliği durduruldu
    Estafurullah hocam.

    @KorsanlarNet arkadaşımızın 2 sitesini inceledim.
    Birinden Ban'lanmış, diğerinde ise captcha koruması var.

    Test için saçma mesaj atıp da flood yapmak istemiyorum.

    Script'e eklemeden önce forumları kontrol etmekte fayda var.
    Önce bi el ile yeni konu açın, cevap yazın.
    Diğer Standart Forum'lardan ne farklılıkları var bir göz gezdirin.
    Bu sizin yararınıza olacak ve bir problem oluştuğunda çözüm süremizi kısaltacaktır.

  • 29-08-2010, 23:53:20
    Ben bütün forumlarda elle topic açıyorum.
    Bazen 2-3 tane daha elle ekleme yapıyorum. Bekliyorum

    Şimdi forumların bazılarında yabnacı poster istemiyorlar. Veya katogori içinde durmadan yeni topic açanı da sevmiyorlar

    Forumlardaki Mod lar bazen 2-3 foruma birden bakanlar var. O sebeple nickleri, post ları azçok tanıyorlar

    veya bazı forumlar, her saat online olamayabiliyor. VPS üzerinden çalışan çok forum var. yani küçük hostlar çok. Sen post atarsın, forum o an kapalıdır. Senin attıkların ulaşmaz. sen sanırsın post atmıyor... gibi bir sürü sebep-sonuç var

    Bol Kazançlar
  • 29-08-2010, 23:58:28
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    scriptte enterasinliklar devam ediyor dostum sende o olmus bendede kimi siteye konu aciyor kimine acmiyor ustelik o ekledigim sitelere aciyor sadece konu ayrica saydim kac site eklemisim diye 55 site eklemisim 28`ne eklemiyordu konu ustelik eklemediklerinin cogu VB sonlarinda /index.php olan siteleri o sekilde ekledim /forum.php olanlari oyle ekledim yani herseyi duzgun yaptim ancak o sitelere eklemiyor bi turlu cozemedim bu isi coder arkadaslarda saolsun ByTriSLaSiS arkadasimizin yoklugunda hic ilgilenmiyorlar ne bizlerle nede scriptle??
    Hocam bence sorun senin forum kaydetmelerinde ama tabi kesin bilemem bende.
  • 30-08-2010, 01:01:43
    Üyeliği durduruldu
    poster kullanan arkadaşlar post attığınız sitelerde aynı isimlerimi kullanıyorsunuz yoksa değişik bikaç isimmi kullanıyorsunuz. sizce hangi şekilde daha iyi olur her foruma aynı nicki kullanırsak forum modları poster kullanıldığını çakabilirmi? veya aynı isim kullanmak marka oluşturmak açısından dahamı iyidir?
  • 30-08-2010, 01:13:26
    RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    poster kullanan arkadaşlar post attığınız sitelerde aynı isimlerimi kullanıyorsunuz yoksa değişik bikaç isimmi kullanıyorsunuz. sizce hangi şekilde daha iyi olur her foruma aynı nicki kullanırsak forum modları poster kullanıldığını çakabilirmi? veya aynı isim kullanmak marka oluşturmak açısından dahamı iyidir?
    Valla ben kafam karışmasın diye aynı ismi kullanıyorum açıkcası. Zararı yararı olabilir mi hiç düşünmemiştim.