Ben bütün forumlarda elle topic açıyorum.
Bazen 2-3 tane daha elle ekleme yapıyorum. Bekliyorum

Şimdi forumların bazılarında yabnacı poster istemiyorlar. Veya katogori içinde durmadan yeni topic açanı da sevmiyorlar

Forumlardaki Mod lar bazen 2-3 foruma birden bakanlar var. O sebeple nickleri, post ları azçok tanıyorlar

veya bazı forumlar, her saat online olamayabiliyor. VPS üzerinden çalışan çok forum var. yani küçük hostlar çok. Sen post atarsın, forum o an kapalıdır. Senin attıkların ulaşmaz. sen sanırsın post atmıyor... gibi bir sürü sebep-sonuç var

Bol Kazançlar